خدایا

شب بی ستاره

خدایا

امیدم را مگیر از من     خدایا   خدایا   خدایا

دل تنگ مرا مشکن     خدایا   خدایا   خدایا

من دور از آشیانم        سر به آسمانم        بی نصیب و خسته

ماندم جدا ز یاران         از بلای طوفان     بال من شکسته

از حریم دلم            رفته رنگ هوس     درد خود به که گویم

     در درون قفس           آه            در درون قفس

    وه که دست قضا       بسته بال مرا       روز و شب ز گلویم

      ناله خیزد و بس          آه             ناله خیزد و بس

میزنم فریاد               هرجه باداباد        وای از این طوفان

                      وای از این بیداد

                          آه

                    وای از این بیداد



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت22:41---10 بهمن 1391
خیلی قشنگ بودو با معنی به وب من هم سر بزنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:,ساعت22:4توسط حمیده |